Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Siemanko =)


Siemanko =)

Jestem Klary$ka i jest to mój 2 blog (tamten był kompletnym niewypałem...). Ten blog będzie w rodzaju pamiętnika internetowego. Będę w nim opisywała rzeczy ważne i mniej ważne, istotne i mniej istotne... Jeśli zauważycie jakieś błędy ortograficzne, stylistyczne itp., nie przejmujcie się - gramatyka to moja pięta alchilessowa (czy jakaś tam ;-). Nie obraźcie się, gdy notki nie będą się pojawiały często, (co 1-2 tygodnie) lecz mam "tylko trochę" napięty plan... Jednak do dnia 11 lutego myślę, że będę często pisała (mam FERIE!!! XD) O dzisiejszym na razie nic nie napiszę, bo jak mówi stare przysłowie: "Nie chwal dnia przed zachodem słońca". Co prawda był juz zachód, a ja wcale nie chcę go chwalić, lecz wszystko może sie wydarzyc =) Aaa właśnie... mam nadzieję, że KOMENTARZE licznie się posypią. Byle tylko były miłe i rozsądne (a nie np.: "Fajny blog. Wejdź na: www....). Samoreklama działa, ale w stopniu przyzwoitym (lecz gdy będzie spam - over dla odwiedzenia tego bloga!)

No i jeszcze pozdrowionka dla wszystkich moich ziomków, a w szczególności:

- Aluśkę (fajnie się z tobą gada na skype, hehe XD),

- Koszmarną (kolejny świetny blog Iguś =]),

- Gusienię :] (powiesz mi, gdy tylko będziesz chciała ;-),

- moją siostrzyczkę Kingulek (pakuję już rzeczy do ciebie =).

                                    Narka (kup se kanarka...)

 

PS: Sorry, że muzyka nie jest do końca w dobrym miejscu. Poprawię to, jeśli tylko będę wiedziała jak =]


Głosuj (0)

Klary$ka =) 17/46/21 [30-01-2007] [Powrót] Jeśli chcesz abym była HAPPY kliknij o tutaj =]



pozdro600!;)
KINGA 10/40/03 [1-02-2007]
| brak www IP: 89.171.65.2

Klara ten blog jest extra!! Zresztą, tak jak ty :D
Dzx za komcia na moim blogu
ŻÓDKA 15/09/56 [31-01-2007]
| brak www IP: 83.31.33.203

Klara masz super blogaska fajniejszy od mojego. Trzymam kciuki w dalszym prowadzeniu. papatki!
Alka 11/50/39 [31-01-2007]
| brak www IP: 83.31.11.193

Siemka!
Super krowe masz na górze ;].
Dzięki za pozrowienia, a adres bloga dam ci na GG :).
P.S. Też uwielbiam Linki Park! (Mamy coś wspólnego ze sobą :D).
Gusienia :] 11/13/30 [31-01-2007]
| brak www IP: 83.31.23.21

No nieźle zaczynasz. Życze powodzenia!
koszmarna 19/17/27 [30-01-2007]
| brak www IP: 83.31.54.55



K s i ę g a

Po każdej osobie, która się WPISAŁA...
ZOSTANIE na zawsze pamiątka wspaniała =)


Było tu 13029 osób


A r c h i w u m

2007
II - Luty
I - Styczeń



L i n k i

Super blog Igusi...
1. Extra blog Aluśki...
2. Extra blog Aluśki...
1. Świetny blog Żódki...
2. Świetny blog Żódki...
Cool blog Kasi...
Przekonaj się na ile mnie znasz...



U l u b i e n i




O m n i e


Bądź tak miły/a - dodaj mnie do ulubionych, oki??

...:::CAŁA JA:::...

imię: KLARA

nazwisko: zgadnij =)

xyffki: CLARA®, >>>Klarcia<<<, Klary$ka =),
Larka Croft, KlarysiA...

wiek: 12 wiosenek będzie w maju

kontakt: gg(8519788), e-mail(larka.croft@onet.eu), tel. kom.(dla przyjaciół) i skype (też dla przyjaciół).

dzień urodzin:
- rok: 1995
- miesiąc: 5,
- dzień: 5,
- dzień tygodnia: PIĄTEK,
- godzina: ok. 15:00

dzień imienin: 12 sierpień

hobby: granie na moim wysłużonym pianinku =], pływanie, czytanie ciekawych książek, oglądanie filmów, dziennikarstwo, grafika komputerowa...

rodzaj muzyki jakiej słucham: generalnie rock, lekki metal i trochę jazzu. (No i robię wyjątek dla Kalwi&Remi, wiec troszkę techno =)

ulubione zespoły muzyczne: Linkin Park (od dziecka ich słucham), Lordi (niektóre piosenki), Nirvana, Łona, Kalwi&Remi...

ulubione piosenki: One Step Closer(uwielbiam to piosenkę!), Hard Rock Halleluja, Polly, Smells Like Teen Spirit, Kawa, Rozmowa, Imagination...

Stan cywilny: WOLNA!!! =(

JA o sobie: Jestem wesołą, zwariowaną i troszkę inteligentną (mam nadzieję XD) nastolatką. W głebi serducha jestem też bardzo wrażliwa, ale próbuję tego nie okazywać :}

--19.02-25.o2.--
"...over and over again..."

O to jest licznik miłości... Każdy chyba domyślił się już o co w nim biega =) Tylko pamiętajcie: TO TYLKO ZABAWA!!!





blog4u.pl