Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Dopisek do dnia wczorajszego ;-)


Dopisek do dnia wczorajszego ;-)

Wczoraj zapomniałam Wam dodać tekstu piosenki Linkin Park "One Step Closer" (tej która właśnie leci na moim blogu =). Aha, moje plany co do wyjazdu troszkę się zmieniły... Jadę dopiero jutro bladym świtem (7:45 XD), ale za to w poniedziałek nie wracam rano prosto do domu tylko odbiera mnie mama, ciocia, siostra i brat cioteczny =] Jedziemy najpierw na małe zakupy, a później na większe do IKEI XD. Oki, nie przedłużam już tej gadki, tylko wklejam tekst ;-). Życzę miłego śpiewania!!!

           

                                       MINI KARAŁOKE XD

I cannot take this anymore
I'm saying everything I've said before
All these words they make no sense
I find bliss in ignorance
Less I hear the less you'll say
But you'll find that out anyway
Just like before...

Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
And I'm about to break

I find the answers aren't so clear
Wish I could find a way to disappear
All these thoughts they make no sense
I find bliss in ignorance
Nothing seems to go away
Over and over again
Just like before...

Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
And I'm about to break
Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
And I'm about to break
Break break break break break

shut up when I'm talking to you
shut up shut up shut up
shut up when I'm talking to you
shut up shut up shut up shut up
I’m about to break

Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
And I'm about to break
Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
And I'm about to break

 

PS: Mam nadzieję, że jak w niedzielę rano wejdę na mojego blogaska to zostanę mnóstwo komentów!!! I to pod dwiema nociami =) A więc: PROSZĘ KOMENTUJCIE! XD


Głosuj (0)

Klary$ka =) 12/24/51 [2-02-2007] [Powrót] Jeśli chcesz abym była HAPPY kliknij o tutaj =]



Siema
Właśnie jestem u siostry, w Wa-wie i patrzę czy nie ma żadnych nowych komentarzy i... NIE MA ;-( Nie chce mi sie wchodzić na gg, bo niedługo wychodzimy.
Jak zobaczycie tego mojego komentarza (=)to może dacie mi jeszcze troszke, hiehie XD No nic... Czekam na komentarze XD
Ja, CLARA 11/07/00 [4-02-2007]
| brak www IP: 62.179.21.130

Hejka! swietny blogasek daje Cie do ulubionych:): Jak bedziesz miala czas to wpadnij do mnie pozdrawiam papa
milka 14/18/03 [2-02-2007]
| brak www IP: 89.78.94.145

prosba: moze pisz o czyms ciekawszym niz Twoich planach? np o filmach ktore ogladalas, ksiazkach,muzyce, zabawnych historyjkach.. tamten blog byl HITEM !
Kinga 14/06/47 [2-02-2007]
| brak www IP: 89.171.65.2

no dobra. proszę.notka dla Ciebie
gosc 12/47/38 [2-02-2007]
| brak www IP: 89.171.65.2

ale po co CI te notki
?
lubimy czytac Twojego bloga ale pisac nam sie nie chce;) piszesz tyle, ze wystarczy za wszystkich Twoich fanow;)
ja 12/45/55 [2-02-2007]
| brak www IP: 89.171.65.2



K s i ę g a

Po każdej osobie, która się WPISAŁA...
ZOSTANIE na zawsze pamiątka wspaniała =)


Było tu 13029 osób


A r c h i w u m

2007
II - Luty
I - Styczeń



L i n k i

Super blog Igusi...
1. Extra blog Aluśki...
2. Extra blog Aluśki...
1. Świetny blog Żódki...
2. Świetny blog Żódki...
Cool blog Kasi...
Przekonaj się na ile mnie znasz...



U l u b i e n i




O m n i e


Bądź tak miły/a - dodaj mnie do ulubionych, oki??

...:::CAŁA JA:::...

imię: KLARA

nazwisko: zgadnij =)

xyffki: CLARA®, >>>Klarcia<<<, Klary$ka =),
Larka Croft, KlarysiA...

wiek: 12 wiosenek będzie w maju

kontakt: gg(8519788), e-mail(larka.croft@onet.eu), tel. kom.(dla przyjaciół) i skype (też dla przyjaciół).

dzień urodzin:
- rok: 1995
- miesiąc: 5,
- dzień: 5,
- dzień tygodnia: PIĄTEK,
- godzina: ok. 15:00

dzień imienin: 12 sierpień

hobby: granie na moim wysłużonym pianinku =], pływanie, czytanie ciekawych książek, oglądanie filmów, dziennikarstwo, grafika komputerowa...

rodzaj muzyki jakiej słucham: generalnie rock, lekki metal i trochę jazzu. (No i robię wyjątek dla Kalwi&Remi, wiec troszkę techno =)

ulubione zespoły muzyczne: Linkin Park (od dziecka ich słucham), Lordi (niektóre piosenki), Nirvana, Łona, Kalwi&Remi...

ulubione piosenki: One Step Closer(uwielbiam to piosenkę!), Hard Rock Halleluja, Polly, Smells Like Teen Spirit, Kawa, Rozmowa, Imagination...

Stan cywilny: WOLNA!!! =(

JA o sobie: Jestem wesołą, zwariowaną i troszkę inteligentną (mam nadzieję XD) nastolatką. W głebi serducha jestem też bardzo wrażliwa, ale próbuję tego nie okazywać :}

--19.02-25.o2.--
"...over and over again..."

O to jest licznik miłości... Każdy chyba domyślił się już o co w nim biega =) Tylko pamiętajcie: TO TYLKO ZABAWA!!!





blog4u.pl