Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej...


Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej...

Wróciłam już z Warszawy =) Było bajerandzko! Byłam: w kinie, na 30 piętrze Pałacu Kultury, chodziłam po sklepach (ufff, te zakupy były na serio ciężkie)... i takie różne, heh XD Co prawda nie byłam w Warszawie 1 raz, ale chyba ok. 15 (=) lecz zabawa byłą super =] Fotki zrobiłam i juz niedługo wstawię je na bloga ;-) Ferie były extra, lecz niestety już w PONIEDZIAŁEK (dzień katu i wyroku =() idziemy do szkoły!!! To straszna wiadomość... Ale nic to... Na szczęście mam jeszcze 4 dni. Aha, jutro też jest happy dzień... Prawie cała szkoła podstawowa nr. 2 (ja tam chodze, heh XD) jedzie autobusem z panem K*********** na basen do Białej Podlaskiej! HURRAY!!! Ja, co prawda miałam nie jechać, dlatego gdyż wczoraj przekułam uszy(!!!), ale moja mama w końcu ustąpiła pod jednym warunkiem: mam nie nurkować i bardzo uważać na uszy, bo będzie mi ropa lecieć... W innej sytuacji próbowałabym negocjować, ale teraz to sama sie boje o moje uszy (fuu... ropa jest obrzydliwa, ale na szczeście teraz sie ładnie goi =). Lecz niestety jest tutaj kolec (jak w róży XD) - Aluśka nie jedzie!!! ;-( Tak mi szkoda =( Jednym z moich argumentów do mamy, aby pojechac było właśnie to, że Alunia jedzie... A tu taki bigos =[ Oki, nie będę się już roztkliwiać (czy cuś)... Ale tak mi żal. Może jeszcze Aluśka zmieni zdanie, lecz to próżne nadzieje (jedzie do Wa-wy). Pozostawiam was w tym moim złym humorze (jestem bezlitosna =)

 

PoZdRo I pApAtKi FoR aLL ;*)


Głosuj (0)

Klary$ka =) 11/09/40 [8-02-2007] [Powrót] Jeśli chcesz abym była HAPPY kliknij o tutaj =]



SUPER!!!!!!!ja też jade! Fajnie będzie mam nadzieje;]
iga 14/16/03 [8-02-2007]
| brak www IP: 83.31.152.165



K s i ę g a

Po każdej osobie, która się WPISAŁA...
ZOSTANIE na zawsze pamiątka wspaniała =)


Było tu 13029 osób


A r c h i w u m

2007
II - Luty
I - Styczeń



L i n k i

Super blog Igusi...
1. Extra blog Aluśki...
2. Extra blog Aluśki...
1. Świetny blog Żódki...
2. Świetny blog Żódki...
Cool blog Kasi...
Przekonaj się na ile mnie znasz...



U l u b i e n i




O m n i e


Bądź tak miły/a - dodaj mnie do ulubionych, oki??

...:::CAŁA JA:::...

imię: KLARA

nazwisko: zgadnij =)

xyffki: CLARA®, >>>Klarcia<<<, Klary$ka =),
Larka Croft, KlarysiA...

wiek: 12 wiosenek będzie w maju

kontakt: gg(8519788), e-mail(larka.croft@onet.eu), tel. kom.(dla przyjaciół) i skype (też dla przyjaciół).

dzień urodzin:
- rok: 1995
- miesiąc: 5,
- dzień: 5,
- dzień tygodnia: PIĄTEK,
- godzina: ok. 15:00

dzień imienin: 12 sierpień

hobby: granie na moim wysłużonym pianinku =], pływanie, czytanie ciekawych książek, oglądanie filmów, dziennikarstwo, grafika komputerowa...

rodzaj muzyki jakiej słucham: generalnie rock, lekki metal i trochę jazzu. (No i robię wyjątek dla Kalwi&Remi, wiec troszkę techno =)

ulubione zespoły muzyczne: Linkin Park (od dziecka ich słucham), Lordi (niektóre piosenki), Nirvana, Łona, Kalwi&Remi...

ulubione piosenki: One Step Closer(uwielbiam to piosenkę!), Hard Rock Halleluja, Polly, Smells Like Teen Spirit, Kawa, Rozmowa, Imagination...

Stan cywilny: WOLNA!!! =(

JA o sobie: Jestem wesołą, zwariowaną i troszkę inteligentną (mam nadzieję XD) nastolatką. W głebi serducha jestem też bardzo wrażliwa, ale próbuję tego nie okazywać :}

--19.02-25.o2.--
"...over and over again..."

O to jest licznik miłości... Każdy chyba domyślił się już o co w nim biega =) Tylko pamiętajcie: TO TYLKO ZABAWA!!!





blog4u.pl